23/10/2008: Με αφορμή την -χθεσινή- Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου του Μαστού, επαναφέρω στην κορυφή αυτό το (για πολλούς διαφορετικούς λόγους) θαυμάσιο ποστ. Όσοι το επισκεφθείτε για πρώτη φορά, καλό είναι να γνωρίζετε οτι τα περισσότερα απο τα 900 σχόλιά του γονατίζουν τον server μου και θα εμφανιστεί με κάποια καθυστέρηση και δυσκολία… Επίσης, αφαίρεσα την φωτογραφία, ωστε να μην γονατίσει η επισκεψιμότητα και τους ξένους server..
05/11/2007: Το post είχε ανέβει πρώτη φορά στις 5/2/2007.

Η απίστευτη συμμετοχή σας με άφησε άφωνο. Δεκάδες άνθρωποι συνέβαλλαν, γράφοντας σχόλια για τους εαυτούς τους ή για συγγενείς, μοιράζοντας τις ιστορίες τους, πόνο και ελπίδα.

Εμεινα άφωνος.

Στην αρχή απαντούσα στα σχόλια, αλλά μετά παρατήρησα οτι το βήμα λόγου που δινόταν εδώ στους (έμμεσα ή άμεσα) παθόντες ήταν πολύ πιο σημαντικότερο απο την δική μου γνώμη.

Έτσι σας άφησα να λέτε ότι βάραινε την καρδιά σας.

Είσαστε πολλοί – πολλοί περισσότεροι απο όσους περίμενα.

Αυτή η συμμετοχή σας με αναγκάζει να το επαναφέρω στην επικαιρότητα, καθώς, μιλώντας με την Αντικαρκινική Εταιρεία, και λαμβάνοντας υπόψιν το #51 σχόλιο απο τον Γιώργο, σκέφτηκα οτι δεν μπορώ να μείνω απαθής παρακολουθώντας αυτήν την συζήτηση.

Πρώτα, το post:

5/2/2007:

Πες το δυνατά ρε, Καρκίνος.

Όχι το ζώδιο, το άλλο. Η «ασθένεια». Η «επάρατη νόσος». Η «κατάρα». Το «ακατανόμαστο».

Η μάνα μου έπαθε καρκίνο της ουροδόχου κύστης, και πέθανε -τελικά- απο αυτό. Κυρίως, έφταιγε (και φταίει) το κάπνισμα. (Τώρα, πως φτάνει η τζούρα απο το πρωϊνό απαραίτητο τσιγάρο στην ουροδόχο κύστη, τρέχα γύρευε. Φτάνει όμως. Να είσαστε σίγουροι, γιατί η μάνα μου για περίπου ενάμισι – δύο χρόνια, είχε ένα σωληνάκι, πλαστικό, που έδιωχνε τα ούρα σε μία σακούλα).

Όταν τριγυρνούσα στην Πάρο μετά τον θάνατό της, όλοι στραβομουτσουνιάζανε όταν έλεγα «Καρκίνος». Όταν άκουγα τους ανθρώπους να μιλάνε για άλλους, που πέθαναν απο καρκίνο, έλεγαν «η ασθένεια».

Μα τον θεο, ούτε να το προφέραν δεν μπορούσαν.

Τι τρέχει με αυτό; Τι είδους κόλλημα είναι; Μήπως και αν το πεις, κολλάς; Μην είναι κολλητικό; Μην το κολλάς με την αναφορά;

~

Κάπου τρία χρόνια πριν, στο γραφείο, έχω χάσει μπόλικα κιλά. Απο την Taste and Diet. Κάθε μέρα, τρώω το φαγητό που μου φέρνουνε – για μήνες λέμε τώρα, ε; – στο εστιατόριο, μαζί με ΟΛΟΥΣ τους άλλους. Πιάνει το κόλπο, τα χάνω τα περιττά, γίνομαι γκομενάκι, είμαι στα πάνω μου, ξυρίζω το κεφάλι μου.

Τι το ‘θελα;

Μήνες μετά, όσο είχα διατηρηθεί, ανακαλύπτω οτι υπάρχει φιλολογία: ο Γιάννης έχει καρκίνο (φτου! που έκανε και ο Φιλιππίδης όταν παρουσίαζε τα ζώδια στις ειδήσεις του Μαστοράκη στον Αντέννα).

Σου λέει ο άλλος, ξυρισμένο κεφάλι ίσον χημειοθεραπεία, χαμένα κιλά, that fits.

Ε, ούτε τότε δεν είπανε «καρκίνος». Το έμαθα απο κουβέντα που ξεκίναγε «το ξέρουμε οτι είσαι άρρωστος«.

Άρρωστος, όχι καρκίνος.

Σαν να έχεις τον σατανά μέσα σου.

Και, σαν να μην έφτανε αυτό, αν τελικά τον αποκτήσεις (μακρυά απο μας, ε;) δαγκώνεσαι.

Πως να το πεις; Φυλαγεσαι.

Γιατι σε κοιτάνε σαν πεθαμένο – ήδη. Όπως τους κοίταζες και εσύ παλιά.

~

Λοιπόν, παλικάρια, να τα βρούμε λίγο εδώ: Ζεις, απο τον καρκίνο. Επιβιώνεις. Είναι μπάσταρδη ασθένεια, αλλά δεν είναι θανατική καταδίκη. Πολλοί γλυτώνουν – έχω παραδείγματα-. Και μετά είναι καλά. Απολύτως καλά. Ούτε την ψυχή τους πουλήσανε, ούτε φαντάσματα είναι. Άρρωστοι πριν – καλά τώρα. Και ούτε έχουν να ντρέπονται για κάτι.
Και αξιοπρεπείς, και αμόλυντοι. Για αυτό, αν ακούσετε κανέναν με καρκίνο, μην το κοιτάξετε σαν πεθαμένο. Σαν κρυολογημένο κοιτάχτε τον. Και μην φοβηθείτε να το πειτε – καρκίνος.

Δεν υπάρχει «ανίατη ασθένεια», «επάρατη νόσος», «η ασθένεια» και άλλες τέτοιες υπεκφυγές.

Και αν το αντιληφθούμε, ίσως κάνουμε κάτι για αυτό. Αν υποψιαστούμε οτι με τον τρόπο ζωής μας (φυτοφάρμακα, κινητά, τσιγάρα, διατροφή) κινδυνεύουμε, και δώσουμε λίγο σημασία, μπορεί και να το αποφύγουμε.

Δεν κολλάει με το να το πεις. Με το τσιγάρο, μπορεί. Με το να το πεις, όχι.

Και, αν θέλετε να με ακούσετε, μην το ανάψετε το γαμημένο για λίγο. Έτσι, τιμής ένεκεν.

Μιλώντας με την Αντικαρκινική Εταιρεία, πήρα δύο τηλέφωνα: Πρώτον, το 210.6456713-5, στο οποιο μπορείτε να βρείτε ψυχολογική και άλλη υποστήριξη είτε ως ασθενείς, είτε ως κοντινά πρόσωπα, και το τηλέφωνο 197 που παρέχει μία ακόμα ψυχολογική βοήθεια. Όταν το τηλεφώνημα αφορά θέματα καρκίνου το 197 θα σας περάσει στην αντικαρκινική.

Μην διστάσετε να τους καλέσετε. Η ψυχική σας υγεία (είτε είσαστε ασθενείς, είτε είσαστε κοντικά πρόσωπα) είναι εξίσου σημαντική με την σωματική.

Αν πρέπει να μάθουμε να λέμε «καρκίνος» χωρίς να ντρεπόμαστε, τότε σίγουρα πρέπει να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε τον πόνο της καρδιάς και του νου μας, χωρίς δισταγμούς.

Στην γραμμή θα σας απαντήσουν άνθρωποι που γνωρίζουν πολλά για την ασθένεια, και γνωρίζουν πως να απαλύνουν τον πόνο της ψυχής σας.

Ελπίζω απο καρδιάς να έχω κάνει ότι μπορώ για να απαλύνω τον πόνο σας…

Καταχωρήσεις:

  • Αρχική ημερομηνία: 5/2/2007
  • Δεύτερη ημερομηνία: 5/11/2007
  • Τρίτη ημερομηνία: 23/10/2008

Οι σέρβερ μοιάζουν να μην αντέχουν άλλο να δείξουν αυτήν την σελίδα. Κοντά στα χίλια comment, με γεμάτο κείμενο, και πάνω απο τριάντα τρείς χιλιάδες επισκέψεις, είναι σίγουρα πρόκληση -στην καλύτερη περίπτωση- για το WordPress. Για να το αντιμετωπίσω, χρειάστηκε να χωρίσω τα σχόλια σε σελίδες. Τα σχόλιά σας, μπορείτε ακόμα να τα δείτε συνολικά σε μία σελίδα, πατώντας στην αντίστοιχη επιλογή..

5.052 thoughts on “Πες το δυνατά ρε, Καρκίνος.

  1. Όπως κάνω πάντα, παρακολουθώ αυτή την συζήτηση όσο πιο αθόρυβα μπορώ – είναι πρωτίστως ο χώρος σας, και όχι ο δικός μου.

    Αν μπορώ όμως να συνεισφέρω την μικρή μου σκέψη εδώ, θέλω να πιστεύω/ελπίζω, με μία απλή ανάγνωση που έκανα, οτι ο χρήστης που υπογράφει ως Φούφας είχε τις καλύτερες των προθέσεων, και θέλησε να πει λόγια υποστηρικτικά, και όχι υποτιμητικά. Πετυχημένα ή όχι, θα πρότεινα να μην τον πετροβολήσουμε τον άνθρωπο.

    Απλώς μοιράζομαι την μικρή μου σκέψη 🙂

    Καλή συνέχεια σε όλους.

  2. Ουάου…κινησούλα βλέπω.Αρκούδε σε λίγο θα θέλουμε φανάρι,γιατί απο μόνοι μας μπορεί να κάνουμε και καμμία μετωπική.
    Είμαι άγαρμπη στον λόγο και μικρή στο πνεύμα για να κρίνω ή να επικρίνω.Θα μιλήσω για μένα.Σε κάθε περιπέτεια της ζωής μου,μικρή η΄μεγάλη βάζω περισσότερο μαύρο και λιγότερο άσπρο ή το αντίθετο.
    Καλέστηκα απο την τύχη(θα το πώ έτσι για να δώσω ένα όνομα)να ζήσω την μεγαλύτερη και την πιο καταλυτική περιπέτεια της ζωής μου.
    Δεν την ήθελα ούτε την θέλω,αλλά πρέπει να την ζήσω και επειδή ο ζωγράφος είναι άλλος,εγώ απλά είμαι το παιδί για όλες τις δουλειές,όταν ρίχνω χρώμα στην παλέτα του το άσπρο που ρίχνω ξεχειλίζει,μήπως το δεί και το χρησιμοποιήσει,όταν είναι απορροφημένος με τις μαύρες μπογιές του,ανοίγω το παράθυρο να μπεί ο ήλιος,μήπως και ζηλέψει ο ζωγράφος μου το φώς του και βάλει και λίγο άσπρο στον πινακά του,άλλες φορές πάλι,βάζω δυνατά μουσική,σκοντάφτω στην καρέκλα του κλέβω τα πινέλα του,συνειδητά η΄ασυνείδητα για να ξεχαστεί,να θυμώσει,να τσακωθεί μαζί μου,για να μην βλέπει μόνο τον πίνακα,γιατί έτσι πιστεύω ότι θα βάλει και πάλι λίγο άσπρο.
    Να με συγχωρείτε αλλά εγώ μόνο άσπρο αγόρασα και πρέπει να το καταναλώσω.
    Ευτυχώς ο πίνακας του πάει αρκετά καλά και εγώ παίρνω και κανενα χαμόγελο απο τον ζωγράφο μου.
    Φεύγω πάω ν΄ανοιξω τα παράθυρα να δεί τον ήλιο,ανοίξτε και εσείς τα δικά σας.
    KAΛΗΜΕΡΑ……..

  3. Αρκούδε,
    η συμμετοχή σου σε τέτοιες συζητήσεις βλέπω είναι απαραίτητη.
    Είσαι ο αντικειμενικός πόλος, που μας δείχνει ότι μπορεί να είναι και αλλιώς τα πράγματα.
    Θα ήθελα εδώ να ζητήσω συγγνώμη από τον κ. Φούφα αν τον αδίκησα. Αυτή όμως η λογομαχία έδειξε ένα πράγμα. Ότι είμαστε όλοι βαθιά πληγωμένοι από αυτό που μας συμβαίνει και ότι δεν μπορούμε να το δούμε σαν πινελιά, όπως ίσως το βλέπουν οι έξω από τον χορό. Ακόμη δείχνει ότι η ψυχολογία μας είναι πολύ διαφορετική. Εμείς συνδέουμε με τον καρκίνο όλο τον πόνο που αντικρύσαμε, είτε δικό μας είτε των συνανθρώπων μας που συνωστίζονται στα ογκολογικά νοσοκομεία. Και αυτές οι εικόνες δεν θα σβήσουν όσο ζούμε. Ακόμα και γω, συνηθισμένη από τέτοιες εικόνες, διαφέρει από ποια πλευρά τις βλέπεις, εκείνη του θεράποντος ή εκείνη του ασθενούς.
    Στην ψυχή μας έχουμε υποστεί ένα βαθύ ρήγμα που δύσκολα επουλώνεται. Και έχουμε γίνει παράξενοι, ιδιότροποι ίσως. Και στο σπίτι προσέχουμε μην βγάλουμε αυτήν την κακοτροπιά μας προς τα έξω, μην πληγώσουμε τους αγαπημένους, που καμμιά φορά και αυτοί δεν ξέρουν πώς να φερθούν.
    Αλλά εδώ έχεις δίκιο, ξεχνάμε τους »καλούς τρόπους». Και όποιος θελήσει να βοηθήσει αν δεν μας »βολεύουν» τα λόγια του τα ακούει από όλους μας. Είναι το ξέσπασμά μας.
    Μαυτά θα ήθελα να παρακαλέσω τον κ. Φούφα να μην τρομάξει από την αντίδρασή μας. Είναι η αντίδραση βαθιά πληγωμένων ανθρώπων που δεν μπορούν να ακούν ότι στο κάτω κάτω δεν πέρασαν και τίποτα. Ας το δει από αυτήν την σκοπιά και ας έχει κατανόηση για την δικαιολογημένη »παραξενιά» μας.
    Η ζωή μας κ. Φούφα δεν θα είναι ποτέ ίδια. Και η ζωή των παιδιών εδώ μέσα που παλεύουν με τις μεταστάσεις δεν θα είναι ούτε στον σωματικό τομέα ποτέ ίδια. Εκεί οφείλεται η »παραξενιά»μας. Μεταξύ μας, επειδή ξέρουμε….., έχουμε κώδικες επικοινωνίας. Δυσκολευόμαστε λίγο με τον έξω κόσμο, αυτόν τον κόσμο που έχει περιθωριοποιήσει πολλούς από μας. Ακόμα και το πιο απλό να αναφέρω. Ένα ξυρισμένο κεφάλι, προπαντός γυναίκας….. Δεν θέλω ούτε να σκεφτώ τα σχόλια που μπορούν να καταλήξουν ακόμα και σε βρίσιμο για το πως τολμάς να κυκλοφορείς έτσι, μας χαλάς τον ωραίο μας κόσμο…
    Μετά από αυτά ίσως μας δικαιλογήσεις για το ξέσπασμα. Την θέλουμε την παρέα σου και θα χαρώ ειλικρινά αν δεν σε τρομάξαμε τόσο ώστε να μην ξαναγράψεις. Απλά θα ήθελα δυο λόγια για σένα και τον λόγο που σε έκανε να μας επισκεφτείς. Βλέπεις είμαστε επιφυλακτικοί σε επισκέψεις μη πασχόντων. Ανήκει και αυτό στην παραξενιά μας.

    Νικήτρια, τι ωραία λόγια…..

    Σας φιλώ
    Υ.Γ. Θα λείψω 1 βδομάδα, αν δεν συμμετάσχω στην συνέχεια της συζήτησης αυτό θα οφείλεται στην απουσία μου.

  4. Ξέχασα να προσθέσω ότι σας τιμάει κ. Φούφα που γράψατε με οναματεπώνυμο.
    Λίγοι είχαν τα κότσια να το κάνουν αυτό.
    Αυτό και μόνο δείχνει ότι οι προθέσεις σας δεν ήταν κακές. Άλλο αν εμείς έτσι τις είδαμε.

  5. Kalimera se olus!
    Sundy gia ti dikeologise mprosta se kapia logia enos antropo pou den skeytike kan tin epiriazmeni psihologia mas ke egrapse ayto pou egrapse…?K ego eimai manga ke antimetopizo to karkino me psihremia,ke oli i ipolipi einai manges ke oso mpori kate enas prospati na einai psihremos apenandi sto karkino…
    ke o daskalos mou einai mangas ke otan tou eipa pos pasho apo karkino me pire agalia/i gineka tou petane apo karkino tou pneymona/ ke iksere apo konda ti simeni ke den mou eipai logia pinelies ke malakies…
    ke poli manges einai oli i fili pou eho ke kamia ke kanenas apo aftus den mou eipai paromies malakies…pano apo ola epedi edo ke kero asholoume k ego s ayto pou legete pneymatiko den akousa kanis ke se kanenas na eipai tetia pou egrapse o kirios Fofos…Gia ti an eitane pneumatiko plazma ta mporese na vri leksis pou na ekfrazoun to pneyma tis skepsis tou ke na min einai toso agarmpos gia ti ayto pou egrapse eitane poli agarbo…anestito…psihro…elipe kati poli simantiko eki mesa…to sinestima..
    oli kseroume pos kate leksi ehi donisis pou ekfrazoun se ena pososto ke kapio sinestima…se alo pososto kapia logiki…ke se trito kapia iliki periehomena..eki sta logia toy den ipirhe kan sinestimatiki ipostiriksi…eki ipirhe mono pneymatiki perifania enos anotatos» pneymatistis»…ke epidi etihe stin zoi mou na eho kati pou ego to teoro politimo…kapii ali vlakia…to politimo doro stin zoi mou einai i MEGALI DASKALI pou eiha tin tihi na sinandiso ke na paro ligo apo tin aperanti sofia tus…ke ayti i daskali pneymatistes pote ma pote den ediksan anoterotita se shesi me mas…i matites tus…
    les na min katalaveno poso sofi einai ayti ke na einai sofia ayto pou lei etsi opos to lei o kirios Fofos?
    OHI…ke PALI OHI…den simfono mazi tou opos ke na to poume…den simfono s ayto to idos anoterotita /simponia/..eimai bulgara ke einai katanoito na kano lati,na min hrismopio tis kataliles leksis,ala gia enas elinas opios teori to eayto tou ikano na entarini kapius antropus/pneymatika/…ayto einai kata ti gnomi mou elipsi pneymatikotita…
    Gia ti na eisai pneumatikos kiria Fofa ektos apo tis leksis pou hrismopii enas pneymatistis ,stin kardia tou ehi aperanti simponia ke agapi pros ton pashondas…ayto einai i pneymatikotita…apo ta legomena sou ego den eniosa simponia,ute agapi,ute logiki…
    19 Σεπτέμβριος 2009 1:42 μμ

    Ανάρτηση Σχολίου

  6. γεια χαρα σε ολους σας παρακολουθω αθορυβα.Δεν θελω να σας ζαλιζω συνεχεια γιατι οπως λετε εμεις που δεν νοσουμε δεν μπορουμε να σας νιωσουμε[και ετσι ειναι] αλλα οκ ειμαστε εδω.Εμεις ακουμε και παιρνουμε μαθαματα γιατι ροδα ειναι και γυριζει και ποτε δεν ξερεις.

  7. Nina μου, κορίτσι μου, γλυκιά μου φίλη,
    μην οξύνουμε τα πράγματα.
    Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει την ταλαιπωρημένη ψυχολογία μας.
    Εμείς λέμε, έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λες…..
    Και συμφωνώ ότι μας μιλάνε λες και είμαστε κατώτερα όντα που δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε και να δούμε το τι είναι καλό για μας. Είναι αυτό που έλεγα και σε άλλο ποστ. Ξαφνικά ο άρρωστος θεωρείται ακόμα και από αυτούς που τον αγαπούν χαζός, ανίκανος να μιλάει με τους γιατρούς, να έχει άποψη και να παίρνει αποφάσεις. Και οι »ανώτεροι» από αυτόν του υποδεικνύουν συνέχεια ποιό είναι το καλό του.
    Παρόλα αυτά, επειδή σε αγαπάω, δεν θέλω να αναλώνεσαι τόσο πολύ.
    Ας τους να λένε…..
    ας τους να λένε…..
    δεν είναι τυχαίο ότι μεταξύ μας καταλαβαινόμαστε τόσο καλά…
    τίποτα δεν είναι τυχαίο…..

    Ας τους να λένε…. δεν αξίζει τον κόπο….. μόνο πόνο προξενεί…..
    Νιώθω την αγανάκτησή σου, ξέσπασες, έπρεπε να ξεσπάσεις, αλλά κάθε περαιτέρω συζήτηση είμαι της γνώμης ότι μόνο πόνο προξενεί.

    Μια φίλη που σε αγαπάει πολύ

  8. Sundy den einai ksespazma ayto pou eipa…gia ti den nioto timomeni…oute estanome apogoiteysi i oti dipote alo enohlitiko sinestima…aplos apandisa s esena…to diavaza to sholio ke den itela na tou doso peritero simasia gia ti den aksizi to antropako..
    Ayto pou egrapsa einai gia ti pistevo s ayta ke eho di pos aytos einai o tropos na ipostirizis kapios otan vriskete se diskoli katastasi…ke opos eho grapsi se proigumena post ehi tris idus antropus…aytos einai apo tus poli «sofos’ pou mas eksigunde ti na skeytomaste ala den mas vgazoun apo tin tripa pou vriskomaste…
    Emena o daskalos mas mou eipai…an tes na voitisis ke to eayto sou ke tus alus skepsu pos pernis to pono tus epano sou ke otan ispneis einai fos pou pigeni pros tus pashondes…min afinis omos to eayto sou ap ekso…ke esi eisai pashousa…
    etsi ke kano voitai?,den ksero ke den hriazoume apodiksis gia ayto…mou ftani pos i Sundy ke kate Sundy nioti kalitera ke i eksetasis tus pane kala..doulevi? i einai to eleytero paihnidi tou enkefalo mas…den ehi simasia…ehi simasia pos apo ayto nioto omorfa ke perno dinami na sinehiso na palevo to pono,tin apogoiteysi,tis anestisia orizmenon antropon…
    Voitai?…den me indiaferi…gia ti nioto aperanti agapi pros olus mas ke ayto me gemizi me dinami…ke ayto mou ftani…
    aplos einai mia ali gnomi……….

  9. Kalispera Georgia!
    den telo na po an ehi periptosis karkino sta pneymona an ehoun gini kala…gia ti o kate enas einai diafortikos…ke kate enas antidrai diafortika,ke kate enas ehi diafortiki psihosintesi na antimetopisi diskoles katastasis…Ayto pou mporo na sou po san karkinopatis einai na min hanis tin psihremia sou me kati pou akoma den kseris apolita..diladi se pio stadio einai…pou akrivos vriskete…ti lei o yatros tou ke pos antidrai stis terapies pou ton kanoun…prosto paron o antropos sou hriazete horo ke hrono na to honepsi o idios,hriazete eksetasis poles ke sizitisis me tus idikus..to mono pou mporis na kanis gia ekinon einai na ton dihnis tin agapi sou,na einai siguros pos eisai dipla tou ke ta eisai oti ke na simvi,oso ke hrono an hriazete gia na gini kala..mono ayta.ta ala den einai sta dika sou heria…distihos…
    Akoma kati telo na sou po…klise ta matia sou ke skepsu ton antropo sou san igiestatos…ayto ta se voitisi na halarosis,ke na ehis dinami gia oti erhete sto melon sas…
    I diki mou simvuli einai….pistepse stin anarosi tou…min hanis elpida…ola einai pitana…ola einai parodika…to mono pou einai pandotino einai i agapi…

  10. Καλησπερα σε ολους.
    Εχω να κανω 3 σχολια.Το πρωτο αφορα τον κυριο Φουφα.Θα τον παρακαλεσω την επομενη φορα που θα θελησει να μας συμπαρασταθει να προσπαθησει να βρει τον τροπο που δε θα μας πονεσει.Την θελουμε την συμπαρασταση αλλα εμεις οι καρκινοπαθεις κυριε Φουφα μου, ποναμε πολυ και παντου .Προσεχτε πως μας αγγιζετε.

    Αγαπητη giorgia πασχω απο καρκινο μαστου και δεν ξερω πολλα για την περιπτωση του φιλου σου.Θα σε ενημερωσουν αλλοι για οτι απορια εχεις.Σε φανταζομαι ομως, απο το κειμενο σου ,μες στον πανικο και δεν κρατιεμαι να μη σου πω πως ακομα δεν ειδες το ποταμι σηκωσες τα βρακια?Ο πανικος και το κλαμα δε βοηθουν καθολου.Σας ευχομαι καλη πορεια.

    Βρε παιδια θα πρεπει να απαγορευτει να δινουν απαντησεις εξετασεων οι γιατροι Παρασκευη .Ετσι περασα και εγω το χειροτερο Σαβ/ριακο της ζωης μου.Ειχα στα χερια μου τις απαντησεις και ηταν ολα κλειστα.

  11. Giorgia nomizei pws ton lupasai pou to epa8e kai antidras etsi gia na tou apaluneis ligo ton pono.mallon 8a prospa8hsei na se apomakrunei.sun tou oti einai polu duskolo auto pou pernaei kai exei talaipwria auto pou 8a perasei me tis 8erapeies tou.

  12. kalimera georgia!
    Den eipa diakritiki apusia…Eipa na tou dosis horo ke hrono na ta dehti o idios…ayto pou enoo einai na afisis aytos na apofasisi pote ta lei gia tin astenia tou ke gia ayto pou nioti..ke ohi na tou piezis na sou pi …na sinehizis ti zoi sas opos eitane prin..na kanis ayto pou ekanes prin..ayto omos pou prepi na eisai epimoni einai na ton agapas ke na tou to dihnis…ke katre mera na nioti pio asfalis gia ayto..tote oli i energia tou ta einai gia na antimetopisi to karkinio…
    Terapia omos ektos apo tis himioterapies ke tis aktinovolies den ehoun anakalipsi kate alo…gia ayto an teli na zi ta prepi na akoloutisi tis simvules ton idiko…ke oti tou protini..Sto Metaksa ehi poli kalus yatrus…ego idi ekana tis terapies mou eki ke eimai eygnomon se oloto prosopiko gia ti epagelmatikotita tus ke gia tin antropia tus…
    Sou euhome kalo savatokiriako ke hara ke agapi..

  13. xara mas re giorgia.kai kati allo.otan milate na anaferesai polu sixna kai se pragmata asxeta me thn as8eneia tou.na mhn katalavainei dhladh pws endiaferesai toso polu twra gia thn as8eneia tou kai tou milas perissotero apo palia.stis 10 erwthseis p.x. oi 2 na einai gia to provlhma pou antimetwpizei.an to xeiristeis swsta kapws etsi 8a tou dwseis megalh dunamh gia th sunexeia.kai KURIWS mhn tou deikseis se kamia periptwsh pws ton lupasai,akoma k an pragmatika to niwseis.kai etoimasou gia megalh allagh sthn e3wterikh tou emfanish giati 8a pesoun mallia,8a fouskwsei me kortizonh kai de 8a mporei na gumnazetai an ekane kati tetoio mexri twra

  14. kalhmera arkoudakia!!de mou lete..gia na xoume k kalo rwthma..:-p..ta mallia m pleon einai arketa pio isia k apala apo palia twra p 3anavghkan…3erete an 8a meinoun etsi g panta???k epishs,gnwrizete poso kairo kanei na fugei h kortizonh ap tn organismo ws ousia,ka8ws kai poso kanei na fugei to fouskwma??milame gia posothts 64mg thn hmera gia 3 mhnes.anhlikouko mas kalh leuteria kai giorgia ola kala 8a pane,8e deis!!

  15. καλησπέρα σε όλους σας!!!!!!!
    εγώ δεν είμαι καρκινοπαθής, απλά μια πολύ καλή μου φίλη αντιμετωπίζει το πρόβλημα του καρκίνου εδώ και 3 χρόνια!!! θα μπορούσα να γράφω για ώρες εδώ, αλλά δεν θα ήθελα να σας κουράσω!!!!!
    η ίδια ξεκίνησε με καρκίνο στα γεννητικά όργανα (η περίπτωσή της δυστυχώς δεν σήκωνε εγχείρηση), και μετά από την ολοκλήρωση του κύκλου χημιοθεραπειών και ακτινοβολιών, της έκανε μετάσταση στο συκώτι!!!!!!!!!
    έτσι αποφάσισε να μην συνεχίσει τις χημιοθεραπείες, οι οποίες την σκότωναν μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο, κι έτσι ακολούθησε άλλη μέθοσο θεραπείας!!!!!
    το ποιο θα είναι το αποτέλεσμα, δεν ξέρω!!!!
    αυτό που ξέρω, είναι ότι δεν το βάζει κάτω με τίποτα και προσπαθεί να ζήσει όσο γίνεται καλύτερα και φυσικά όσο της το επιτρέπει ο καρκίνος!!!!!!!!
    εγώ και οι φίλοι της θα είμαστε δίπλα της ό,τι κι αν συμβεί και θα την υποστηρίζουμε σε κάθε της απόφαση, αλλά και σε κάθε της προσπάθεια για ζωή!!!!!

    εύχομαι σε όλους σας το καλύτερο… και καλό κουράγιο!!!!!!!!

  16. h mana m exei karkino tou mastou emeis san oikogeneia den fobomaste na poume auth thn le3h h mama m bebaia den thn leei pote… m eipan pws exei afairesei 25 lemfadenes posous exoume sunolika???

  17. αχ giorgia μου! πιστεύω πως όλα ξεκινάνε από τον ίδιο!
    αν δεν το παλέψει πρώτα εκείνος μέσα του, κατά τη γνώμη μου, δεν θα μπορέσει να τον βοηθήσει κανείς!
    όσο τον αγαπάς, άλλο τόσο, βάστα γερά εσύ… μην λυγίζεις!!!!!!!
    ΟΧΙ κι ΕΣΥ!!!!!!!!!!

  18. αυτό που έχω να σου πω εγώ giorgia μου, είναι ότι αν δεν αγαπήσουμε πρώτα τον εαυτό μας, δεν μπορούμε να αγαπήσουμε κανέναν!!!!!!!! όσο πολύ κι αν αγαπάμε κάποιον!!!!!!!!!!
    αν δεν βοηθήσουμε πρώτα τον εαυτό μας, από ποιον να βρούμε δύναμη, να στηρίξουμε κάποιον;;;;;
    μου πήρε πολύ καιρό για να το καταλάβω αυτό και να το εφαρμόσω!!!

    το ξέρω, η κατάσταση είναι δύσκολη!!! άλλα βάστε γερά!!!!!!

    και όσο για το το ότι δεν το έχει πει στην γυναίκα του, αυτό λέει πολλά… δηλαδή το ότι επέλεξε εσένα να το μοιραστεί μαζί σου!!!!

    απ’ αυτό και μόνο πάρε την δύναμη οιυ χρειάζεσαι για να το αντιμετωπίσεις!!!!!

  19. όχι, εγώ δεν είμαι καρκινοπαθής, είναι η φίλη μου(που είναι σαν αδερφή μου) καρκινοπαθής!
    τα καταλαβαίνω όλα αυτά που λες georgia μου!
    θα σου ξαναπώ όμως, και συγνώμη αν γίνομαι κουραστική, ότι όσο ανάγκη κι αν έχεις να αγαπηθείς, αυτό θα πρέπει να ξεκινήσει από σένα! ΑΓΑΠΑ πρώτα τον ΕΑΥΤΟ σου για να μπορέσεις να δώσεις αγάπη!
    θεωρώ λογικό να αλλάζει η συμπεριφορά τους, σε σχέση με την «αρρώστια» τους! αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους λυπόμαστε! σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τους λυπόμαστε, γιατί άλλωστε δεν είναι για λύπηση!
    όσο για το θέμα της οικογένειας, κατά την δική μου άποψη, τα παιδιά δεν έχουν ανάγκη να μεγαλώνουν μέσα σε μια οικογένεια, που απλώς έχουν τον τίτλο της «οικογένειας»! τα παιδιά είναι μεγάλα και αρκετά μεγάλα για να καταλαβαίνουν τα προβλήματα των γονιών τους και το ότι δεν περνάνε καλά μαζί!
    αυτό όμως είναι ένα «πρόβλημα» που δεν έρχεται πρώτο σε προταιρεότητα!
    προταιρεότητα έχει το να λύσει το θέμα της υγείας του και μετά όλα τα άλλα!
    τέλος, κανείς από μας δεν πιστεύει και ούτε θέλει να πιστέψει ότι έχει καρκίνο… μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο!

    εύχομαι αύριο τα αποτελέσματα να είναι τα καλύτερα!

  20. ayrio mpainoyme sto nosokomeio gia exetaseis kai thn trith gia laparoskopiki gia 2 fora.kai lew mpainoyme giati mporei somatika na pasxei o pateras moy alla psixika eimaste oloi mazi.
    an thelete kante kai eseis mia eyxoyla na pane ola kala.
    eyxaristw

  21. Καταρχην σε οποιον περιμενει αποτελεσματα , ευχομαι να πανε ολα καλα! Γεωργια υπομονη και μη του δειξεις οτι τον λυπασαι , ειναι το χειροτερο , πιστευω!
    **Γιαννη που χαθηκες ??? μπες msn να τα πουμε καθολου! τελειωσες με θεραπειες? κορτιζονη επαιρνες συνεχεια για 3 μηνες? εγω πηρα 80mg επι 40 μερες (σπαστες εννοειται, 5 μερες καθε φορα που εκανα θεραπεια και εχω παρει αρκετα κιλα αλλα ειπα οταν τελειωσω θα τα χασω 😛 . Λογικα με τον καιρο φευγει η κορτιζονη , διαβασα καπου οτι σαν ουσια αυτη που ειναι σε ορο φευγει σε λιγες μερες ενω τα χαπια κανουν πολυ καιρο , αν δε κανω λαθος λεγανε για 1 μηνα αλλα κ παλι δεν ειμαι σιγουρος! Παντως πινε πολυ νερο , βοηθαει στην αποβολη της απο τον οργανισμο!!!
    ΥΓ. κ μπες msn!!!!!!!!

    Καλο βραδυ σε ολους!

  22. περασα μια περιπετεια με λεμφωμα burkit n h l …εχω τελειωσει με χημ/πειεσ -εγχειρηση… τωρα ειμαι καλα….
    εχω τελειωσει τα παντα εδω κ 6 μηνεσ και παρακολουθω τα αιματολογικα μου! κουραγιο και δυναμη σε ολουσ…να πιστευουμε στο θεο και στην παναγια ,στο χριστο ολοι ειμαστε περαστικοι δυστηχωσ!!!!!
    πολυ καλο το γκρουπ!!!!!απιστευτο site!!!!υγεια σε ολουσ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. Καλημερα κωστας33 .Eυχομαι να πανε ολα καλα στους επανελεγχους! Αν θες πες μας λιγο , ποσες χημειοθεραπειες εκανες? εκανες και ακτινοβολιες?
    ευχαριστω!
    x<18

  24. meta 1 etos i monada M.A.N. sto AHEPA apoktise FAX doksa to theo den tha diabazo pleon tis eksetasis tilefonika oxi tipota alo an ine ematologikes ine tipomenes opote diabazonte otan ine xirografes thelo 1 mera me boithia farmakopiou na tis apokriptografiso mia mikri niki akoma . ola osa grafo tha sas akougonte xaza ala gia mena den ine

  25. k gw diavasa gia 3 kai 6 mhnes pws paramenei ston organismo,allaegw 4 mhnes meta,sigoura exw 3efouskwsei arketa,ala den eimai opws palia.8a perimenw,ti na kanw..;-)
    perimenw pet-ct se kana mhna..!!esu apoluesai??

  26. Ναι σε λιγο καιρο θα κανω και pet-ct … Παλι θα κανεις η περιμενεις τα αποτελεσμετα απο το πρωτο? το mail μου το ξερεις αν θες στειλε εκει mail για να μη συζηταμε εδω 😛

  27. giorgia καλησπέρα!!!!!!! καλησπέρα βέβαια και σε όλους εσάς!!!!

    giorgia μου περιμένουμε νέα σου! τι έγινε με τα αποτελέσματα;;;;;; πήγαν όλα καλά;;;

    ελπίζω πως ναι!!!!!

  28. αχ giorgia μου! ακόμα τίποτα ε;;;;;;;
    αχ βρε κοπέλα μου κι εσύ, τι να σου πω; ο καθένας από τους δυο σας χωριστά, τραβάει το δικό του μαρτύριο, ανεβαίνει το δικό του γολγοθά! ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!!!! εγώ αυτό που έχω να σου πω, είναι να έχεις θετική σκέψη… όσο γίνεται… γιατί πάντα δηλαδή πρέπει να σκεφτόμαστε το αρνητικό;;; γιατί;;;;;;
    σκέψου θετικά!!!!!! σκέψου ότι πήρε καλά νέα κι ότι από τη χαρά του… ξέχασε να σε ειδοποιήσει…

    ξέρω, μπορεί να σου ακούγονται χαζά αυτά που σου λέω…

    μα η θετική σκέψη πάντα βοηθάει… η αρνητική, απλά μας σπρώχνει στο γκρεμό…

  29. Sundy και stalitsa ευχαριστω για τις συμβουλες .Η φίλη μου κανει ακτινοθεραπεια σε λεμφαδενες στον λαιμο τραχηλο .Στοματιτιδα και αλωπεκια στο πισω μερος του κεφαλιου προς το παρόν οι παρενεργειες.

  30. καλησπερα παιδια. Μία πληροφορία αν μπορείτε να μου δωσετε.
    Γνωρίζετε κανα καλό πνευμονολόγο? Καποιον που να θεωρείται κορυφή εδω στην αθήνα?

  31. geman den katalava apo pote dld metrame ton pono k ta provlimata twn allwn?k sto katw katw gia ayto dhmiourghthike h selida k an den s endiaferoun ta legomena kapoiwn apla prosperase ta.anyway perastika s k elpizw na eiste oloi kala.stenaxwriemai otan vlepw tetoia sxolia..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.